back on track!

nu har vi fixat sladden! äntligen!
nu fixar jag lite grejs här hemma och snart ska vi iväg...kan ju inte skriva vad men det kommer i kväll...
så mycket tankar man har...hoppas jag snart får svar på allt... och framför allt att min kärlek kan få vettiga arbetstider så vi kan ha ett lite mer normalt liv...men den som väntar på nått gott... eller hur var det !?!

lutten är fortfarande super förkyld...fattar inte varför det inte ger sig...hon har varit ehmma hela förra veckan så nu få hon gå till dagis i morgon så får de väl ringa om hon inte orkar... en lite tjej som älskar sitt dagis är inte så glad när hon aldrig får gå dit ju...
jag har iaf hittat midsommar/bröllopsklänning till lutten så den ska jag försöka inhandla i veckan...hoppas den finns kvar bara!

nää nu ska jag fortsätta...återkommer i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback