Dripp dropp

jag blir så trött... en vecka klarade Leah av att gå på dagis den här gången och nu är det förkylning med allt vad det innebär och hög feber som gäller... tycker så synd om henne, man ser riktigt vad hon lider av att vara tvungen att stanna hemma...men hon orkar ju inte så mycket mer...
igår fick farmor hoppa in som barnvakt så vi kunde åka och storhandla för det behövdes verkligen, och Leah var så hängig och ledsen att det aldrig hade gått att ha med henne.

så våran helg har inte varit mycket mer spännande än iprensprutor och högvis med snorpapper...

imorgon har mormor anmält sig som frivillig barnpassare vilket uppskattas riktigt mycket! det blir ju ingen rolig lön om halva månaden består av vab...

jag letar efter en sån där uppblåsbar häst eller ko som barnen kan hoppa på, men jag hittar den bara på internet och med frakt slutar notan på närmare 500kr, vilket jag tycker är för mycket...


någon som vet en butik som säljer sånna???


nu ska vi fortsätta våran soff-potatis-dag här hemma...lilla skrutten sover så gott iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla Tradera...det gjorde jag :)

2009-03-23 @ 07:18:00
Postat av: Monika

Usch, förra veckan var Maija hemma och var döförkyld med hög feber, den här veckan är det Wilmas tur....när ska det ta slut på alla sjukdommar...BLÄ söger jag....

Vi köpte våran hopphäst på en butik som heter "Varsam", den finns i västerås. Kostade under 300 om jag inte minns fel.

Ha det bra! Kram

2009-03-23 @ 07:27:36
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback