Ledig en tisdag...

Nu har vi precis kommit hem från utveckligningssamtalet på dagis... det gick bra och det är så kul att se bilder och få höra hur våran skatt har det på dagarna... nu fick vi även veta att det inte bara är Leah som blir biten av pojken...vilket på nått sjukt sätt känns skönt... men nu håller vi iaf tummarna för att det inte ska hända igen!

Jag tog ut en semesterdag för att slippa krångla massa med jobbet så nu står storstädning och förhoppningsvis en fika på schemat...Lars ligger och snarkar i soffan brevid...

Vi hade en mysig helg med besök i uppsalatrakten, kusin marikas konfirmation, tjejerna har blivt så stora, så gulligt att se dem göra sig fina för att gå på disco.

nää om ma skulle gå och göra lite frukost och sen sätta igång då... (städning är inte min starka sida...)


Kommentarer
Postat av: Monika

Tack själv..det var jättekul att ni kom!!

Vi får peppa varndra så kommer vi säkert klara det...jag mätte mig i morse och sedan den 28/10-08 har jag tappat 22 cm i midjan...det är kul!! Kramen

2009-06-04 @ 07:48:03
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback