Inne i förkylningsdimman...

min näsa har nog gett upp.. jag kan inte somna på kvällarna för att det är täppt...eller rinner...eller ja allt på en gång... jag hatar verkligen att vara sjuk!

Igår ringde det från ett okänt nummer... jag har en del vänner med hemliga nummer så jag trodde att det var någon av dem men det var det inte... en gubbe frågade vem han hade kommit till och jag svarade med mitt namn... ojdå säger han nu känner jag mig dum... nää sånt händer sa jag och var berädd på att lägga på... men nää han fortsatte och säger att ja du verkar ju vara en trevlig tjej... jaha vad har ni för väder...förresten vilket riktnummer har jag ringt!?! dum som jag var så svararde jag och då säger han jaha du bor i eskilstuna... ja jag ringer från hälsinland...ja här har vi strålande sol och förra veckan var jag i holland på modevisning där var det högsommar.... vid det här laget kände jag mig obehaglig till mods..så jag svarade bara jaha... då ursäktade han sig och säger ja va dum jag är du kanske är upptagen...ja jag har besök säger jag...hej då... och lägger på... usch jag gillar inte sånt här... jag är en ganska nojjig människa som det är och att det ska ringa knasiga människor är inget jag vill...nästa gång ska jag bara lägga på....

nu sak jag kolla på desperate housewifes och sen ska jag försöka sova...jag hopas verkligen att jag mår bättre i morgon så att jag kan jobba...


Kommentarer
Postat av: Linda

De e bra att alltid svara när man bor "på landet"... inbrottskillar har en förmåga att ringa o kolla om någon är hemma... växt upp på landet jag nicka haha

kramar!!

2009-06-10 @ 10:36:55
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Linda

Tycker du gjorde bra ifrån dig som svarade och dessutom sa att du hade främmande, vilket gör att du både var hemma och hade fler folk där =)

2009-06-11 @ 10:56:06
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback