du gamla du fria...



Grattis sverige...alla studenter...ja alla helt enkelt...

Det är lite konstigt att helt plötsligt är våran nationaldag värsta grejjen som hyllas hit och dit...
bara för att det är en röddag? eller?
nää jag firar inte det alls... skulle kunna tänka mig ett glas vin i solen eller en kall öl... men inte för att fira utan för att det är gott! tror nog jag ska dricka lite vin i kväll...fast det får nog bli hemma...
Leah är lite skruttig och jag med så nått galej på stan känner jag inte för... det sparar jag till midsommar!
men det är skönt med helg, jag ser inte fram emot nästa veckas arbete...
det kommer bli en tuff vecka, hoppas jag mår bättre då iaf!
Idag har jag lovat Leah att få lördagsgodis så det måste vi fixa och åka in till stan och vattna farmors blommor...suck...
lär ju inte va så lätt att komma fram idag...tror vi tar det i eftermiddag...
nu ska jag leta vidare efter en kamera...vill ju inte köpa en värsting men en som är lätt och tar bra kort iaf... tips?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback