Bolidans...

familjen sjuk... ja det är vi... jag är förkyld och har ont i örat och halsen... lars är lite snörvligt men mest trött... Leah har varit små förkyld i en vecka men nu i gårkväll såg jag en prick på hennes mage... nu har hon en heldel prickar... vissa väldigt misstänkt likt vattenkoppor... jaha då var det dags då... jag är ju lite små rädd för just vattenkoppor eftersom jag har haft det 3 gånger... så nu får ni hålla tummarna att jag klarar mig från både koppor och bältros... tur att man inte har någon bäbis i magen då!

lördagsgodiset är slut och bolibompa sjungs och dansas det till nu...snart ska jag krypa ner under en filt och kolla på någon mysig film...


Kommentarer
Postat av: Jessie

Usch för dig men bra för Luttis om det är så...

2009-06-07 @ 08:20:51
URL: http://trepavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback