aaaahhhhh!!!!!!!




Jag dog nästan nyss.... och nej jag skojar inte!!!

var på toa ner i källaren (ja vi har en sån...) vet att det bor en ganska stor spindel där så jag brukar ha koll på var den är men idag såg jag den inte... går och ska tvätta händerna och sätter på kranen och ser ett monster springa runt i "hon"... i ren panik tar jag en skopa tvättmedel och kastar på den och tar duschslangen och spolar ner den i avloppet...skoja inte med mig att Lars får sköta allt som har med källaren att göra ett bra tag framöver... sen är det jag som sanerar hela skiten med tonvis av klorin!  huuu ryser bara av att tänka på den! den va f---n störren än en femkrona!

Kommentarer
Postat av: Monika

ÅH FY FAAN....jag hade dött, jag hade skrikit mig till döds....tur att man inte har nån källare :) Kramen

2009-06-11 @ 21:34:28
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Jenni

Sånna har vi också, måånga. Vi har dock lärt oss leva med dem.... Men mysiga är de inte!!

2009-06-11 @ 22:05:40
Postat av: Lars

naaw...

2009-06-12 @ 08:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback