1...2...3...NU!

Nu är klockan 19:17 och jag har inte rökt en enda ciggarett idag...fasen va jag är duktig!  det är jobbigt som tusan under vissa stunder men då tänker jag att om jag bara väntar i nån minut  så går det över... men imorgon kommer det riktigt jobbiga..jobba utan cigg...men skam den som gr sig, har man bestämt sig så har man!






Idag har vi premiär badat, riktigt skönt och Leah ville inte gå upp trotts att hon var blå om läpparna... efter en stund hemma så kliade hon sig massa i örat och jag tyckte hon va varm...tempen hamande på 38,8..oj då...kanske inte så bra att vi badade... men hur kunde vi veta!? så nytt besök på VC i morgon blir det.... hoppas det inte är öroninflamation bara...det är ju Leahs sista vecka på dagis för hela sommaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback