Stålmannen...nästan!

Pettson och Findus, Sagostigen, badbesök och massa annat skoj har jag och Leah fördrivit veckan med... Pettsongården var en hit Leah älskade att springa runt och titta på alla djuren, tror faktist hon uppskattar det mer än ett besök på parken zoo...här viste hon vilka djuren var och hur de låter, höjden var när Pettson och Findus gick runt och matade djuren, fortfarande får vi höra att grisarna åt sallad och smörgås...
Igår besökte hela familjen sagostigen, det var mysigt, Leah sprang runt och tyckte det var kul att titta in i stugorna och inte änns glass kunde muta bort henne från lekplatsen...haha
En riktig toppen vecka har vi haft...trotts all trotts och gnäll!
Idag slutar det roliga... vi ska till färgbutiken och köpa färg till huset och sen är det dags att sätta igång på riktigt!

INGEN SOM VILL LÅNA UT EN BYGGSTÄLLNING TILL OSS TYP GRATIS!?!

Inatt drömde Lars att jag var illa ute och överföll mig i sömnen så att jag vaknade av att jag gallskrek...gissa hur bra man har sovit sen dess... det är gulligt att han vill rädda mig från faror men inte när jag sover gott....
Nää nu till verkligheten... duscha sen färg!


Kommentarer
Postat av: Monika

Haha...ja det känns ju bra att han vill skydda dig från farligheter men som sagt, du kan ju få sova ifred :)

Imorrn åker vi till Möja men när vi kommer hem får vi försöka ses för nu är det längesen!

kram kram

2009-07-27 @ 17:43:55
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

gratis ställning! ?

Check!

2009-07-28 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback