Lilla prinsessan Lutt!



Nästa vecka ska jag min mamma och Lutt åka till taxinge slott och fika, leka i parken och strosa... ska blir mysigt! Mamma har tjatat på mig i flera år om att hon vill åka dit och nu tyckte vi att Leah var tillräckligt mogen för att bösöka slottet, haha...hon har redan bestämt sig för att hon vill ha en bulle!

Den hä veckan är bara en enda stor väntan...så himla jobbigt att jobba sista veckan innan semestern och då är det självklart helt dött...inget att göra alls så tiden kryper fram... ja jag hoppas på en lite mer händelserik vecka!

Idag hade sessan och mormor plockat blåbär och bakat en stor mumsig paj, gissa om jag blev glad när jag kom hem... Leah gav upp efter en stund och satte sig och lekte med kottar men hon tyckte det var roligt att äta alla blåbär hon kom över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback