klagomål :D

ja visst borde jag bli bätre på att blogga... men jag skyller på att det är sommar...
men ska jag vara ärlig så är det nog för att mitt liv inte är så händelserikt just nu...eller jo...men inte vardagen om man säger så...jobba och laga mat leka sova...ja och sen samma sak igen... nää jag är bara så trött på att sitta ensam hela tiden! det är tur att mamma är leahvakt på dagarna nu för annars skulle jag väl aldrig träffa någon mer vuxen människa än mina jobbarkompisar i veckorna...
depp depp...nää så illa är det inte men kul är ju fel ord att använda!

Mitt hjärtegryn och jag hade ett roligt telefonsamtal idag:

J: Hej Leah
L: Hej mamma
J: vad gör du då?
L: Jag ritar fanten...
J: men det får du väl inte göra?
L: hm näää...(lite tyst)
J:Är du lite busig Leah?
L: mmm (ännu tystare)
J: men blir elefanten fin då?
L. Hej då mamma! (man hör henne springa iväg)

Lars: ja hon blev nog lite sur på dig nu...

haha ja en mamma som kan få sitt barn till dåligt samvete genom telefon har nog lyckats få fram sitt budskap... vi har haft många diskussioner om kritor och var man får rita och så (väggar och spisen är tex helt förbjudet!) även indragning av kritor under låååånga stunder har vi haft....



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min nya bok min kära mamma gav mig idag... det är tur man aldrig blir för gammal för sina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback