YES!



Det här med diverse uppehåll har aldrig varit min grej... jag menar när det är jul eller påsk eller vad det nu kan vara är ju faktist den enda tiden man verkligen har tid att kuraihop i soffan under filt och verkligen njuta till fullo av alla underbara serier... men näää då ska det var upphåll i en månade eller så... mycket dåligt enligt mig!
men nu är de äntligen tillbaka... och med ett spännade startläge dessutom! nu hopas jag bara att jag kan klara mig en stund för det blir så mycket roligare att titta om man väntar en extra vecka eller så...man vill ju se fler avsnitt på en gång ju! men det finns faktist inte mycket som slår att drömma sig bort i den perfekt problemfyllda amerikanska ungdomsvärlden för en timme eller två efter att man har nattat sessan och har en stressig arbetsdag bakom sig...
kalla mig töntig....jag bryr mig faktist inte... det är mitt liv och jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback