välkommen till min värld...

Någon form av magåkomma blev det... Leah kräktes i morse så det blev premiär för mig att VAB:a idag... spännande...haha men tur verkar vi ha haft för efter en gång så kom det inget mer så imorgon blir det jobb som vanligt! trotts den röda dagen visserligen...men dubbelt betalt och en kompdag gör ju att det inte känns så jobbigt....

jag känner mig ganska nöjd med dagen endå...har iaf lyckats färga håret...något jag gör allt för sällan men vad jag kunde se så blev det iaf helt ok... så skönt att slippa se den hemska utväxten!
Så nu hoppas jag bara att de hemska tonårsfinnarna som ploppade fram under helgens mens försvinner så man slipper se ut som 14 på bröllopet! jag trodde att man slapp sånt när man snart var 26år... men men vissa saker förändras visst aldrig!

Fick även nys om att jag kanske får en ny arbetskamrat.... det hoppas jag på...skulle va skoj! men jag hoppas hon vet vad hon har gett sig in i...haha!

Nu ska jag ut och frysa lite sen ska jag nog krypa ner i sängen med min rosakompis...



nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Monika

Det låter bra det...vi hörs om dag och tid!!

2009-01-07 @ 20:26:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback