fullt ös...

jag har visst blivit sämst på att blogga...hmmm jaja så är det när man har massa annat att göra...som att läsa spännade böcker till exempel!
Ihelgen har vi haft fullt upp! kalas, shopping och stockholmstripp..blev inte många lugna minuter men det får man leva med!
ilördags brummade guldisen med mig och förken sundström till metropolen hälleforsnäs för ett besök på lager 157... mycket trevligt! jag hittade inte så mycket som jag hade hoppats på men lite nytt blev det iaf... jeans, linnen och koftor...lite basplagg helt enkelt, Leah fick strumpor och ett knallrosa regnställ...ett sånt so jag hade älskat när jag var liten men nu är lite mer tveksam till... men vad gör man när alternativet är ett snorgrönt som lyser mer än allt annat!?! så ett rosa fick det bli! skulle ha köpt en ny vinterjacka oxå men hittade ingen i hennes storlek... men har vi tur blir det vår snart! haha!
sen blev det kalas dags i orsökna men smörgåstårta och rockband...Leah dansade så hon var helt svettig och alla var helt övertygad om att hon kommer bli en tuff rockers!
söndagen åkte vi till storstan för ett besök hos min faster och min sommarlovsfirande kusin..ja det är sommar i australien...
kramkalas och fågelmatning och en godmiddag sen bar det av hemmåt...nu var leah trött efter en heldag med 15 minuters sömn, så från bromma till eskilstuna hade vi en liten tjej som skrek sig hes...en mamma som blev knäpp på allt skrik och en pappa som försökte köra bil i en dimma liknande tomtegröt.... behöver jag säga att alla var glada över att vara hemma tillslut!?!
nu sitter jag och Lars och diskuterar om vi inte ska fira våran årsdag med lite sol och värme!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback