kvällstankar...

då var 2009 här och jag hoppas dett blir ett bra år! fast det tror jag nog att det blir... vi har bröllop att närvasra vid vid två tillfällen..ett nästa helg och det andra kommer i sommar.. det ska bli mysigt! fast jag ä ju lite orolig över hur det ska gå att få pratkvarnen att var något sådär tyst...hmmm men som tur är så är det fler barn i samma åldrar so kommer närvara vid båda tillfällena, så det ska nog gå bra... vi tänkte köra med taktiken att sätta oss långt bak så att man kan smyga iväg med busfröt om det behövs...

vi hade en jätte trevlig nyårsafton med god mat och mycket mys! det kommer vi säkert göra om fler gånger i år...fast med lite mindre mängder av goda drycker då kanske...haha
Leah som var hemma med mormor och morfar passade på att utnyttja situationen till max och var vaken till halv elva... men som tur var så var hon då så trött att när raketerna satte igång sov hon som en stock...

snart är det dags för inskolning för oss i familjen oxå... det ser jag fram emot.... men jag hoppas bara att de värsta influensorna har sprungit bort så vi slipper dem... men jag har sagt att så länge vi slipper magsjukor är jag hur nöjd som helst!

nu ska det även börja bli lite lugnare på jobbet...något som är riktigt behövligt, men samtidigt har man vant sig vid ett högt tempo och dagarna känns så mycket längre nu nr man inte måste stressa i 120 hela dagarna... men det är kanske lite mer hälsosamt iaf...

kvällen har spenderats med monopolspelande och mycket skratt och även en stor del ilska....Lars var överlägsen...suck! nu kommer man väl får höra det ett bra tag framöver... men kul är det!

Kommentarer
Postat av: Lars

jag var minsann giftig igår! men du kämpade tappert!

2009-01-03 @ 10:20:51
Postat av: Linda

Hoppas vi kan ses snart! =)

2009-01-03 @ 16:36:42
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback