inställt!

jaha då var det kört... Lars bror gifter sig i morgon och vi har fixat nya fina kläder till hela familjen och sett fram emot det... men igår när jag kom ut från gymmet hade jag missade samtal och sms hemmifrån där det stod att jag skulle snabba mig hem... sagt och gjort...gasen i botten och väl hemma möter jag en likblek Lars som rusar upp till toaletten och så fortsatte kvällen...och natten för stackarn, även på morgonen var det illa, sen fick han äntligen sova nån timme och efter det har det lugnat ner sig, men magen är fortfarande dum... så det blir inget bröllop för oss i morgon. vi vågar inte åka ifall jag eller Leah är smittade och det skulle bryta ut och sen vill vi ju absolut inte smitta ner någon annan heller...
jag får se om jag vågar mig ut i morgon med pluttan, det känns så elakt att sitta hemma med henne när hon inte är dålig men samtidigt vill man vara säker på att hon inte är sjuk heller.. vi får väl se... skulle va skönt för både henne och mig att bli lite rastade i morgon iaf... på ett eller annat sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback