det går bra nu!

I morgon har min lilla skrutt varit dagisbarn i en hel vecka.... idag var det premiär att bli lämnad ensam oxå... det gick hur bra somhelst...pappa fick springa efter henne för att visa att han skulle gå och det struntade hon helt i... sen gick timmarn på dagis bra en liten krokodiltår fällde hon när en annan pappa kom och alla barnen ropade att "det kommer en pappa" då ropade Leah på sin pappa och blev lite ledsen när hon insåg att det var ju Hugos pappa och inte hennes...men det höll i sig i ungefär 10 sekunder så jag tror inte man kan räknad ett som ett nederlag...
Imorgon ska hon få mumsa lunch med de andra barnen, och sen får hon leka med mormor och vovvarna tills mamma slutar jobba, det tror jag både mormor och Leah uppskattar!
Helgen gick fort som vanligt och nu är man tillbaka på jobbet... ganska skönt faktist..tror jag är en arbetsmänniska...jag har så otroligt lätt för att bara vara lat och slö och då får man ju inte mycket gjort, men på jobbet kör man på i 110 dagarna i enda... så skönt så!
Nu sover lillan och Lars är inne i stan och grejjar så jag ska gosa ner mig i soffan och titta på lite serier och sen gå up och läsa min bok....så skönt så!

i helgen har jag allt en shopping date...längtar redan!


Kommentarer
Postat av: Monika

Vad skönt att det går bra på dagis, vi börjar inskolningen imorgon, hoppas det ska gå bra så jag får börja jobba snart...längtar. Kram

2009-01-20 @ 21:15:15
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback