Friday i´m in love!

YES! äntligen fredag! den här veckan har varit låååång! Började med att vara hemma med Leah i måndags...ett besök på vc var på sin plats men precis som vi trodde var det en virusinfektion hon har... jag började känna mig hängig i söndags och sen har det bara gått utför... men jag har lyckats jobba mig igenom hela veckan trotts feber och en droppande näsa... mindre skoj men ändå nödvändigt med läget som jag har på jobbet just nu...
men nu är det ju helg och alla planer har ställts in och vila står på schemat, ska bli så skönt så... det värsta är att det känns som att jag ska kissa på mig varje gång jag nyser...(vilket är ofta) jag köpte den där nya nässprayen som funkar mot täppt och rinn-näsa...det funkar... men jag nyser helatiden men det finns inget att snyta ut...helt galet jobbigt!

Men men nog med gnäll... jag glömde ju skriva om resan... ja vi har bokat och allt är fixat....helt underbart! 8 dagar i solen med hela tjocka släkten! det bästa är att vi kommer kunna mysa bara Lars och jag nån kväll...fördelen med att resa med mormor och morfar som mer än gärna stannar inne en kväll med busfröt! jag har redan varit på samma ställe en gång tidigare men det var så mysigt så att åka dit igen gör inget alls! nu har vi som tur är hela sommaren kvar innan vi ska iväg men vad gör det så läge man har något att längta efter!?!

Nä nu ska jag oc min dumma näsa bädda ner oss och slö glo i skvallertidningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback