Alla *******s dag?!?

Dagismötet gick bra, de hade redan tagit tag i problemet och gjort ändringar som förhoppningsvis kommer fungera nu och även fått en extra i personalen som kan hålla ögonen på bitaren. tog även upp alla andra saker som vi har reagerat på och de lyssnade och sa att de tyckte att det var bra att vi reagerade så snabbt och även kunde säga det till dem för de vill ju inte att barnen ska skada sig för att de slarvar...
så nu tar vi nya friska tag och hoppas att det ska hålla isig...annars får vi lösa problemen då...
idag är det ju den där kärleksdagen... Lars och jag var överens redan från början om att inte fira alla hjärtans dag, så det har vi aldrig gjort...vi tycker det är så mycket mysigare att visa sin kärlek vid spontana tillfällen! men hör och häpna, idag har jag fixat barnvakt och vi ska gå ut och äta mat och dricka ett glas vin alldeless ensamma...så himla mysigt!
så trotts invändningar på att det är just idag vi ska ut och mysa så ska det bli så skönt att få en kväll bara vi...sen kommer vi ju hem till våran sessa lite senare men några timmar är det bara han och jag...mys!



om sushi såg ut så här jämt så skulle till och med jag smaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback