våra små...

det skulle va så skönt om alla val i livet var enkla... vissa kanske inte så stora men andra mycket märkbara...
idag har vi fått se våran lilla prin i 3d... en helt ofattbar upplevelse...lite som en tuvkik in i framtiden. Han hade många drag som påminde om leah när hon va nyfödd, helt knasigt, ska vi få en till underbar liten bebis!?! jag har sagt det till lars... jag tror inte att jag har förstått att vi ska få ett barn till... de känns inte som det. men idag blev det helt plötsligt verkligt, han finns där! han suger på sin stortå och hand, han dricker av fostervattnet, han är våran lilla skatt! passande nog fick jag en oväntad bonus från jobbet så nu ska jag ta tillfället i akt och börja planera inför prinsens ankomst, en vagn, en säng, kläder och annat mys ska inhandlas. det stora problemet är fortfarande vagnen... vi tyckte båda om Icandyn, men den kostar massa och är det verkligen värt det? men en stor och otymplig vagn blir det iaf inte... nu ska vi iaf sälja emmaljungan och så vi se hur vi gör...
Leah sov hos farmor natten till söndagen, det gick jätte bra men dagen efter var hon kinkig och inte alls våran lilla tjej, väl hemma tyckte jag att hon var varm och tempade henne...38,2... så även efter någon timme och under natten vaknade hon och hulkade och i morse var febern kvar, så farmor hoppade in och tog hand om skruttan när vi åkte på ul, men jag har bara sovit någon timme i natt och leah är i detta nu fortfarande vaken visserligen utan feber just nu iaf men dagis blir det ju inte i morgon, tanken är att mamma ska hoppa in men vi får se hur natten slutar...
den här hösten är verkligen ingen hit när det gäller sjukdommar i familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback