vagnletande...

eftersom vi hade förlitat oss på att vi skulle tycka om icandy vagnen blev vi rätt besvikna när den kändes ranglig och inte alls så bra som vi trodde, men jag framförallt som helt plötsligt har kommit på att tiden rinner iväg och att vissa saker tar lite tid att fixa blev tokstressad och Lars som aldrig stressar börjar tappa intresset över mitt tjat. så idag bestämde jag att det här skulle bli sista dagen för mitt velande, på ett eller annat sätt så skulle jag bestämma vilken/vilka vagnar vi ska ha... efter många timmars letande kom vi fram till att vi båda gilla Brios Sing vagn som är liten och smidig så en sån får det helt enkelt bli, sen om vi känner att vi behöver en syskonvagn köper vi en stor klumpeduns eftersom vi ändå tror att det mest kommer användas i hemmatrakterna och då spelar det ingen roll hur stor den är...
nu till nästa krux... jag vill, vill, vill verkligen ha en speciel färg på vagnen, och efter lite letande hittar jag den, men, i göteborg eller malmö...och de skickar den inte... plusset är att vagnen är nedsatt med 1000kr så det är nästan så att en liten resa skulle vara värt besväret...eller!?!? hur manisk låter inte jag!
jag ska dra med min febriga lilla tjej till mamma en kortis imorgon så kan jag smita till babyproffsen och barnenshus och titta om man inte kan få hit vagnen i rätt färg på något sätt...annars får det allt bli en resa...haha eller vad säger du darling!?! ;)

Leah har varit feberfri hela dagen så ja hade räknat med att kunna jobba i morgon men så vid fyratiden kom den tillbaka, 38 grader så det blev inget med det...iof lika bra för hon är verkligen inte alls i skicka att gå till dagis, helt slut och orkar inte leka, och har framför allt inget tålamod alls... jag hoppas febern håller sig borta under natten och dagen för henne så hon kan få gå ut i snön en stund iaf... hon längtar så... hade hon kunnat sitta stilla i vagnen hade vi gått ut redan idag men det går inte för sig så vi höll oss inne.

(lånade en bild från blocket...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback