vagn bingo!

JAAAAAAAAAAAAA! jag fick ett glädjande samtal från babyproffsen idag, och jissa om jag blev glad! de har hittat vagen!  den fanns visst stax utanför norges gräns högt uppe i sverige någonstans :D skam den som ger sig! så nu har jag betalat handpenningen och vi hämtar ut den i slutet av februari, känns bara dumt att den ska stå här och samla damm... fick även veta att sängen vi tänkt köpa kommer gå ner i pris i januari så då får vi spara några kronor där med :D
nu ska jag bara fixa iordning emmaljungan och sälja den så är allt klart!

idag har jag och lutten varit och handlat bigtime! julmat och annan mat, det blev en hel del men helt underbart att det är klart, så i morgon ska jag rulla en miljon köttbullar men i kväll ska jag bara ta det lugnt och hoppas att värmen i huset kommer igån snart, Lars eldar som en tok! men mysigt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback