update...

julen flög förbi i all hast! massa klappar har våra kära lutt fått, det mesta var riktigt bra och användbara saker, alla leksaker är uppskattade och kläder kan man ju aldrig få för mycket av. Leah var så duktig och hjälpte tomten med att dela ut klappar och en riktig bamsekram fick han innan han gick oxå! jag blev så imponerad då jag var helt säker på att hon skulle bli livrädd och inte alls vilja prata med honom men morfar övertalade mig att det inte var någon jul utan tomten och det stämde ju verkligen!
vi hade en mysig julafton med hal familjerna samlade, så skönt att slippa flänga runt!
juldagen firade vi med släkten och äåven det gick bra och var precis lagom. nu har vi avklart en arbetsvecka, även om den blev kort. för min del betyder det att jag har 4 arbetsdagar kvar sen är jag ledig på heltid! känns lte sådär att ta mammadagar så här tidigt men vad gör man när kroppen strejkar och försäkringskassan tycker att man ska arbeta trotts konstant värk... ja inte orkar jag bråka och riskera att såt utan inkomst så då får det här bli den bästa lösningen!
ikväll firar vi in det nya året med en god middag tillsammans med mamma och christer i myskläder och en god middag sen får det bli en tidig kväll och förhoppningsvis får jag sova relativt bra...nätterna är riktigt jobbiga nu... kisspauser och värk och gärna en liten tjej som sparkas oxå!
nu har jag inhandlat säsong 1 och 2 av gg och ska njuta av lugnet håär hemma när leah är på dagis sin timmar och förhoppningsvis vara en lite piggare mamma när hon ska hämtas!
i morgon svänger vi över till örebro och hälsar på linda och hennes gubbe...ska bli skoj, eftersom vi har varit så dåliga på att hälsa på.

nähepp nu är det allt dag för påfyllning av ved i brasan och blöjbyte med tanke på odören som sprider sig i rummet...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för idag!!

Och om inte förr, så ses vi i er trädgård när de nalkas sitta-ute-i-solen-fika! =D

Kramar!!

2010-01-02 @ 00:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback