tänk på mig...

imorgon ska jag träffa läkaren igen... min sammandragningar ger sig inte och nu börjar de bli besvärande igen... men foglossingen ska jag inte ens börja diskutera... vissa stunder tycker jag att den är helt ok sen gör jag nått litet...tex dammsuger eller handlar så straffar det sig direkt! idag hämtade jag leah med pulkan, vilket blev en promenad på lite mer än en timme det gör att jag nu sitter med värk i ryggen, höfterna och framfogen som oxå strålar ner i benen...lövly! min plan var att försöka jobba halvtid ett tag till, det funkar ju lite iaf och jag tycker det är skönt att få ha ett eget vettigt liv på dagarna... men tror att om jag får möjligheten till att vila så får jag nog lov att ta den... det är viktigare för mig att kunna leka och mysa med Leah än att kunna gå och jobba 4 timmar om dagen!
nehäpp dags att ta en citadon och sussa snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback