inte som alla andra dagar...

usch fy och blä för den här dagen! jag har en sån där dag man bara vil dra täcket över huvudet och gömma sig! Leah har inte varit poå sitt toppen humör vilket säkert är för att hon har kännt att jag inte är på topp och lars jobbade över så att han kom hem rätt sen... vilket iof inte spelar någon roll för hans närvaro kvittar just idag...
det värsta i det hela är att jag inte änns vet varför jag känner mig så här... tror det kan vara vissa omständigheter men det är ju inget nytt så jag borde inte bli så påverkad av det...
eller så är det det faktum att jag har varit hemma hela veckan... Leah är nu feberfri men har ingen direkt ork så vi håller henne hemma veckan ut, kan inte förstå de föräldrar som skickar dem till dagis när de inte orkar... men men det har väl inte jag med å göra...

Imorgon har jag tid hos bm så då får jag lov att lämna leah till mamma en snabbis eftersom inte barn får följa med dit just nu pga kultingsjukan... då får jag iaf en smutt egentid... sen på eftermiddagen/kvällen ska vi åka och köpa julgran, det ska bli mys iaf... förra året väntade vi in i det sista med denna inhandling vilket resulterade i en ok-gran...något jag inte vill ha så därför prövar vi i morgon och hoppas det inte är för sent det här året med! en riktig kalle anka gran ska jag ha!

Jag har börjat äta vitaminer för hår, naglar och hud...hoppas det hjälper mot mitt håravfall... det har iaf blivit lite bättre men går fortfarande av...

usch just nu skulle jag göra vad som helst för en stor påse med massa gott godis...framför allt choklad! (undrar om det är en hormon fläng jag har...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback