Insnöad...

om man skyller på att Leah behöver friskluft så borde det väl vara helt ok om jag skottar uppfarten då...jag menar, man blir ju kall av att bara stå...eller?!?!
att skotta snö är en sysselsättning jag faktiskt har en hatkärlek till... det är nödvändigt och har man otur är det  blötsnö och riktigt tungt, men nu tror jag att det är ganska torrt...
jag mste nämligen skotta för att få ut bilen...eller ja det är väl ingen garanti för att jag får ut bilen iaf men helt klart värt ett försök... nackdelen är väl att eftersom jag blir halvt invalid av att dammsuga så lär ju inte snöskottning vara den bästa saken man kan göra... sen tycker jag om känslan av att känna att man har gjort något vettigt som man dessutom ser ett snabbt resultat av...
nehäpp..på med overaller nu går vi ut... måste passa på när leah är feberfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback