Grattis morfar!



idag fyller leahs morfar år...han fick ett örngott med texten "världens bästa morfar" av lutten...lagom nördigt och helt onödigt men uppsklattat och lite gulligt ändå! han fick även en mössa och ett par vantar...

mamma och jag handlade och fixade så hämtade vi sessan från dagis och brummade försiktigt hem med sommardäcken på... sen satte vi ingen med lussebullsdegen, jag älskar lussebullar... men attans vad grinig jag blir när man har i 4 påsar saffran och ändå skulle man lätt kunnat ha i 3 till för att få en riktigt god saffrans smak... men men gula är de ju iaf...

morfar blev bjuden på födelsedagsmat...torsk med äggsås och potatis med ärtor och morötter...nyttigt och bra men stackars morfar som inte gillar fisk...haha!

nu gör rumpan/ryggen ont och huvudet är trött så jag vet inte hur jag ska orka hålla mig vaken ända tills grey´s är slut... men i värsta fall får man väl titta på reprisen på söndag...

justja, julkorten kom idag...blev helt ok...är väl inte direkt stolt över resultatet men vad gör man när man har en busig 2-åring som inte vill vara stilla...




Kommentarer
Postat av: Monika

Julkort ja...tror inte det blir några i år...ska försöka hinna, är ju kul att skicka till folk men uscha vad mycket jag ska hinna med i december.

Kram på er!

2009-12-03 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback