verkligheten kommer ikapp...

idag börjar Lars jobba...suck! fast han tycker på sätt och vis att det ska bli skönt... förstår han faktist, känner likadant.
Semester är underbart, men ibland är det ganska skönt att ha rutiner och ordning i vardagen att rätta sig efter.
Jag har en hel vecka kvar att vara hemma och mysa med min lilla Lutt, sen får farmor och mormor ta över luttmysandet i 2 veckor sen åker vi!

Det är synd att det ska regna hela tiden... hade tänkt besöka nån skojig lekpark idag men får väl ta med regnkläder till både lutt och mig om det ska funka... men men det har väl aldrig stoppat någon förr och vattenpölar är väl det roligaste som finns!?!

Justja, måste komma ihåg att beställa ett försäkringskort till Leah idag med... mycket är det att tänka på när man ska ut och resa, senare i veckan ska jag ta mig till apoteket på en shoppingtur och inhandla alla helt säkert onödiga saker som ska vara bra att ha med sig...

lite lunch nu sen en sväng in till stan då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback