Var är Leah???

vad har hänt med min lilla tjej??? varför vill hon inte sova längre??? hon blir helt hysterisk och skriker så att hon nästan kräks, och då har hon en minut innan halv sovit i soffan till bompa... och dessutom bara sovit i 10 minuter på hela dagen... jag fattar att det kan vara många orsaker men när man har haft en tjej som aldrig riktigt har bråkat med sömnen börjar man ju undra, nu är det snart en hel vecka sen jag kunde natta henne utan att behöva få ont i magen själv...
jag hoppas verkligen att Lars får ordning på sitt schema så att vi iaf kan hjälpas åt ibland... man blir ju knäpp av att bråka men henne dygnet runt och nu har jag ju även jobbstressen att ta hand om... härligt att landa i verkligheten!
funderar på om vi ska sluta med middagsluren...kanske hjälper...kan iof bli jobbigt det med men hellre att hon sover gott på natten och bevisligen klarar ho ju av att vara vaken...viss surare än annars men det går nog över...
tips någon!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback