som vanligt...

shorts fixade... hittade en svart tunika till mig själv...
och en vinterjacka till Leah...jag är sämst... men iof lite smart var jag eftersom jag hade en 10% rabatt på HM så lite billigare blev den ju och rabatten gick ut idag så då måste man ju passa på... hade ju ändå tänkt köpa den...

Lars fick carlingstjejen att rota fram shortsen som de hade stoppat undan, det är ju tur att det finns några kvar som gillar att hjälpa kunderna..sånt gillar vi!



nu sak vi äta lite smörgås som fick bli kvällsmat för dagen...vi fikade på tuna så ingen är så där jätte hungrig förutom jag som inte klarar av att fuska med maten så nu mår jag så jäkla illa...tur att jag vet att det hjälper men en macka!


Leah gillade jackan och blev super ledsen när vi skulle ta tillbaka den efter provandet...
hoppas det håller i sig hela vintern!


Kommentarer
Postat av: Jessie

jätte fin jacka!

2009-08-30 @ 21:56:01
URL: http://trepavift.blogg.se/
Postat av: Monika

Vilken snygg jacka, förstår att hon gillade den :)

2009-08-31 @ 10:00:31
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback