snabbtitt!

va sur man blir när man upptäcker att maträtter som man faktist vet att man tycker om får en att hulka... visst beror nog mest på mitt tillstånd men ändå... förra gången kunde jag inte titta på fisk och skaldjur men det funkar iaf än så länge, men lapskojs och ravioli (en viss sort) går inte!

ja ja nog om det... idag ska jag och Leah datea tant emma och ta en tur till lekparken så att vi får en chans till att kunna dricka lite kaffe i lugn och ro.. Leah sover nu så drar vi så fort hon vaknar... vädret ser ju ut att hålla i sig iaf...

mer än så hade jag inte att få ur mig för tilfället... see yaa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sitt tillstånd!?

Bebis?! :D

2009-08-19 @ 18:01:07
Postat av: Anonym

Är det sant?!

ÅÅÅH!! Grattis!!! Hur långt gånget e de, kan man fira?? Kan vi ses snart eller!!! Ska till etuna 5'e sept, lördag. kanske kan äta lunch innan kvällens festligheter för mig??? :D

2009-08-19 @ 20:04:27
Postat av: Linda

Jag skrev aslångt o de försvann.sucks

2009-08-19 @ 20:04:54
Postat av: Linda

öh,okej, nu var mitt meddelande framme ialf, haha! gaah...

aaah turkland,sicken lyx! de va juh synd för oss =)

2009-08-19 @ 21:30:05
Postat av: Sann

Åhh vad roligt!!!!! GRATTIS!!!!! och du... Det är värre 2a gången ;D haha nej, hoppas inte att det blir det för dig. När är underverk nr 2 beräknat att komma då? och är det bara 1? hihi

Åh, tänk att lilla Leah (äntligen =P) ska bli storasyster! =D

Får ta en playdate framöver tycker jag!

Kramar till hela familjen!

2009-08-20 @ 10:01:57
URL: http://www.missxevvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback