skaldjursafton!

äntligen lördag! det finns inget bättre än att gå upp i lugn och ro och äta en god frukost tillsammnans, Leah blir så glad när pappa är hemma och kan busa med henne.
idag har vi inget alls planerat, ganska skönt så vi får väl se vad dagen har att erbjuda!

ikväll när sessan sover ska lars och jag mumsa kräftor och jag ska dricka en kall god öl...ja en alkoholfri sådan förståss!
det ser jag verkligen fram emot..jag älskar kräftor...ska nog svänga förbi fiskbilen och köpa lite räkor oxå så blir det fulländat!

vi skulle verkligen behöva måla i helgen men jag tror vi pausar lite till och ta det i morgon...

igår hade vi fröken Melissa och hennes mamma på besök, båda tjejerna passade på att visa sina bästa sidor och var lika griniga båda två...tur att de väljer sina dagar samtidigt iaf..haha men det var uppskattat iaf och Leah var i efterhand glad att Lissa hälsade på, även jag var glad att få sällskap...

nu ska jag passa på att klura lite på vad våran fröken ska få i födelsedagspressent...har ingen aning om vad vi ska hitta på faktist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback