jag borde...

jag borde verkligen göra massa roligheter idag...typ städa, tvätta ja, allt som inte är så roligt helt enklet...
men nu ska vi dricka lite kaffe och sen ska jag faktist börja... tar nog badrummet först...och jobbar mig neråt...
sen ikväll när allt är fixat ska jag packa...lite planering krävs om man ska få ner grejjer till tre personer (varav en behöver minst dubbla uppsättningar av allt) i två väskor... tur att Lars inte behöver så mycket med sig...haha

igår var vi på kräftlunch, det va mys... ska nog fixa lite räkor att mumsa på i kväll...hmm skaldjur är verkligen super gott just nu...

nedräkning på riktigt nu...4 dagar kvar (eller fyra dagar på jobbet kvar...) weeiii längtar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback