hoppsan...

första arbetsdagen avklarad... mycket spännande hände och det hela slutade riktigt bra för mig iaf... så nu är jag nöjd och glad!

Min lilla myslutt ville inte följa med mig när jag hämtade henne från farmor..nej mamma skulle åka hem men inte Leah... men jag överaskade henne med ett besök hon mormor och morfar och då blev hon glad igen...efter lite mat och klossbyggande var det dags att åka hem för mamma va trött... den här gången blev leah så ledsen att mormor lovade att göra pannkakor rill Leah i morgon så ett besök imorgon blir det oxå...gillar att bli bjuden på mat i veckorna så jag klagar inte....

men nu har kraften tagit slut så fixa frukostmackor sen bums i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback