Helgens bravader...

Ni vet såna där dagar då man vill massor men inte klarar av att göra något alls... en sån har jag idag...
Lars har varit duktig och skrapat färg och jag har eller rättare sagt... Leah har roat mig...
Sen när Leah sov middag sov även jag middag och här sitter jag i en dimma, känns lite hopplöst ska jag behöva ha det så här!?! tror den där semesterresan verkligen behövs!

Igår hade vi trevligt här hemma med grillning och barnbus... båda små tjejerna var otroligt fascinerade av lilla Emilia, men även riktigt duktiga kanske mest tack vare två hönsmammor som knappt vågade släppa dem lösa mer än 1 meter ifrån det lilla miraklet...
Leah och Lissa lekte imponerande bra och dansade, det blev mycket skratt men även en hel del gråt när båda två är lika envisa...men tur är väl det!

Ikväll kommer Lars föräldrar och bror hit och ska grilla en fisk som Anders har dragit upp..huuu jag ska hålla mig på ett stort avstånd! Nää det ska bli trevligt men idag är bara en sån dag då jag inte vill något alls.


Dags att inhandla lite lördagsgodis till familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback