en regnig torsdag...

hela nedervåningen är storstädad....helt underbart! inte fö att jag ska ta åt mig äran för det men det är helt galet skönt faktist!
Lars skulle köra en målardag men eftersom vädret bestämde sig för regn och åska fick det bli innomhus renovering istället...
Vi har iaf kommit på en lösning för alla leksaker, man blir lite smått galen av att ha dem ståendes i vardagsrummet... men vad gör man när sovrummen är på övervåningen... men men nu har vi kommit på hur vi ska lösa det! ska ta tag i det direkt efter turklandsresan!
Imorgon är Lars sista semesterdag...så tråkigt, men när man vet att det bara är tre veckor tills man har en hel vecka tillsammans igen överlever man!

Jag fick höra helt otroligt glada nyheter från en vän idag och jag har gått omkring och känt mig glad hela dagen pga detta...så roligt!



Nu ska jag titta på farliga hajar på animal planet sen får det bli en kopp te..lite höstmys så där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback