back to work...

jahapp då var det slut på det roliga och verkligheten kallar... imorgon 07:00 stämplar jag in igen...men lite spännande ska det allt bli... på mitt jobb är nämligen en vecka som ett år på andra platser.. och nu har jag haft 5 veckors semester... lite skvaller vet jag redan men jag antar att det bara är en droppe i havet...

bönan växer och gror och jag känner små fisksprattel, så mysigt så men helt sjukt tidigt... men å andra sidan kände jag ju av Leah i vecka 16 vilket oxå är skapligt tidigt för att vara 1a gången... men är man i pappas replokal så... jag hoppas verkligen att jag sitter kvar på min plats på jobbet för annars kan det bli lite besvärligt med foglossningen och jag vill ju verkligen inte behöva gå till läkaren ännu.. målet är att åtminstånde hålla ut till årsskiftet... vet att det kan bli tufft men jag ska verkligen göra allt jag kan.

idag har håkan varit här och friserat Lars...å han blev så fin, finare än jag trodde...så ingen är mer nöjd än jag nu.

nu ska jag snart hoppa ner i sängen och läsa mig till sömns...för klockan ringer galet tidigt och jag är inte direkt gjord för att kliva upp tidigt.

natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback