summertime...



vilken underbar helg det har varit! sol sol och sol...kan det bli bättre?!?!
vi har spenderat hela helgen ute i trädgården, krattning och diverse andra aktiviteter, grillning och mysiga fikor med massa goda vänner... mer av sånt tack!
jag har lyckats få en solbränna som gör att folk frågar om jag har varit utomlands...haha Leah har fått massa färg hon med trots solkrämer...



det enda som bråkar nu är alla dumma pollen som förstör mina ögon... får nog bli ett besök på apoteket i morgon iaf...

på torsdag är det valborg... mysig att få stå vid brasan och kanske grilla lite... vi har inget bokat ännu men det löser sig alltid, skönt med en kortvecka iaf!

nu ska jag kolla klart på cityakuten sen blir det bums i säng för mig...vi verkar vara familjen trött i dag...Leah somnade redan klockan 18 och Lars ligger och snarkar i soffan brevid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback