ingen stress, bara mys!

helgen har varit lugn och skön... inget stressande och inga måsten...sånt gillar jag!
vi har besökt leklandet och fikat med goda vänner.
Leah fick ett par jätte fina skor av sin vän som vi är mycket tacksamma för, men det till trotts så måste jag åka och köpa nya skor till henne snarast... de skorna hon fick va lite stora så de får vänta ett tag...

i morgon ska vi köpa en gungställning sen är det lite spikande och målande kvar och vi har våran alldeless egna lekpark i trädgården...så lyxigt så!

jag ser fram emot en vecka utan strul och stress på jobbet, förhoppningsvis ska allt vara som det bör den här veckan...hoppas bara att de inte har vant sig vid att jag kan fixa allt själv... min magkatarr är inte så rolig just nu....

på fredag smiter jag iväg till ullared och ingen är gladar än lars att han slipper den resan...haha... men jag ska försöka sätta mig och skriva den där lilla listan med måste-ha-saker...hmmm inte min starka sida att planera in i minsta detalj...jag är nog en mer tar det som det kommer tjej...ja ja det ska nog gå bra det med, bara Tezze kan hålla sig från att föda ut sin lilla tjej i förtid...lite orolig är man ju...

Kommentarer
Postat av: Linda

tusan ska du åka bort??

Jag och Johan nämnde lite smått idag ifall vi ska ut o åka i helgen.. vi funderade på att röva bort Susanne med döttrar och åka till er då =)

Vore juh kuuuula! Får väl se närmare helgen hur alla mår och har tid!

Kraaamar!

2009-04-20 @ 11:13:39
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Linda

tusan ska du åka bort??

Jag och Johan nämnde lite smått idag ifall vi ska ut o åka i helgen.. vi funderade på att röva bort Susanne med döttrar och åka till er då =)

Vore juh kuuuula! Får väl se närmare helgen hur alla mår och har tid!

Kraaamar!

2009-04-20 @ 11:13:49
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback