brrr...så kallt!

ibland känns livet upp och ner... vissa dagar mer än andra... men visst löser det sig alltid!?!

idag hade jag möjligheten att sluta tidigare, vilket var super skönt så jag åkte till mamma och drack lite kaffe och sen hämtade vi busfian och åkte och storhandlade, Leah var jätte duktig och blev lite kinkig lagom till kassan så jag var nöjd.

nu sitter jag i soffan och har precis öppnat posten och hittat ett superfint inbjudningskort till Lars kusins bröllop i sommar, nu visste vi redan att det var på väg men det är ändå roligt att få och speciellt som de har lagt ner lite jobb med att fixa dem...ska bli roligt att åka ner och träffa alla...det blir ju inte så ofta när de bor så långt borta...

solen lyser med sin frånvaro och idag har det till och med haglat...usch! kallt kallt kallt....men jag har hört att det blir varmare nästa vecka...jag håller minna tummar hårt för det!

imorgon är det bvc besök för stora tjejen har ju hunnit bli 1,5 år....oj va tiden springer iväg! jag har tagit ut en kompdag så jag och lutten har en heldag tillsammans...myspys!

Kommentarer
Postat av: Monika

Ja...det måste vara nått sånt virus som spökar...hoppas det går bra imorrn på BVC...det är inte klokt vad tiden springer iväg...En fika vore trevligt i helgen, bara vi är friska, vi får höras! Kram

2009-04-21 @ 20:55:08
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback