Beklagan!




det gjorde lite ont i hjärtat när jag efter en alldeless för lång arbetsdag åkte hem med mitt hjärtegryn och såg alla familjer som var glada och påväg ut för att kolla på brasan... jag vill ju vara en av dem...inte sitta här helt ensam... det är tur att man har snälla arbetskamrater som bjuder över en... tyvärr så var jag helt slut efter den här dagens stress... men det är ju tanken som räknas!

ikväll ska jag bädda ner mig i soffan och kolla på The notebook på 2an...hur ofta häder det att man tittar på svt nuförtiden, men när de visar en så mysig film kan man ju inte motstå...och det är nog inte helt omöjligt att jag kommer gråta en tår eller två... men det är så skönt att få ut allt..

Jag saknar min älskling så mycket...känns som att vi aldrig ses, och ska han jobba så här hela nästa vecka också så kommer vi inte ses förrens nästa lördag efter den här söndagen...weiii kul...

nää nu ska jag sluta beklaga mig och återgå till mitt tråk...



Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, säg det till han! =)

2009-05-01 @ 10:36:59
URL: http://skrinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback