avbrott...

efter ett tags avbrott från den morderna världens teknik är jag tillbaka...
våran dator strejkade friskt när sladden gick sönder och batteriet var urladdat...så 1-1,5 vecka utan dator fick det bli...helt ok faktiskt, efter första dagen tänkte jag inte på det alls faktiskt!

men nu är det dags för en uppdatering iaf...

jag har ridit islandshäst, haft en träningsvärk där jag inte visst att jag hade några muskler... ätit afterwork pizza med tillhörande öl, hjälp till med en stockholmsflytt och därimellan myst med min underbara dotter!

våren är här, solen skiner och krokusarna blommar...kan det bli bättre!?!

tyvärr har det hänt lite tråkigheter oxå... det känns tungt i hjärtat men jag hoppas snart att det kan bli lite goda nyheter där med... jag tänker på er hela tiden!

idag har vi fått hjälp med att såga ner våra träd vi inte ville ha kvar....helt underbart! men leah reagerade mer än vad jag hade räknat med...hon blev jätte ledsen och gick och frågade var träden var...efter ett tag förstod hon att de var borta och där blev den en härlig upprepning av "tjäden...botta" i nån timme...
sen blev det bullbak och pottträning, en helt vanlig måndag med vissa undantag...

nu har jag köpt en hoppelefant till leah...så jag hoppas på succé när den väl kommer hem...

nu ska jag fortsätta skriva inköpslistan till ullaredstrippen som det snart är dags för....ska bli så skoj!

(linda....eftersom det var så längesedan du utmanade mig så gills det inte längre va!?! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Längesen??? Du, det var i lördags!! hahaha =P



Hoppas jag inte känner dom som har tråkigheter, men de svider lite o läsa att andra har det tufft ialf =(



I år SKA vi boka en jävla jävla grill helg, om de så även regnar!! haha

pusskram!

2009-04-07 @ 00:18:10
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Monika

Hej...jag undrade just vart du hade tagit vägen!! Är ni av med all snuva och sånt nu? Wilma är fortfarande snuvig och hostar rätt mycket men hon är på dagis och jag börjar känna av pollen, annars är det bra med oss....Trist att det har hänt tråkigheter, hoppas det går bra för de som är drabbade!! KRAM på dig!

2009-04-07 @ 07:40:06
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Linda

JAAA MÅ HON LEEEVA!!! =)

2009-04-07 @ 11:41:11
URL: http://skrinda.blogg.se/
Postat av: Monika

Tack så mycket för gratulationen!! Hoppas allt är bra med er, här är det bra med alla nu...jag hade bara feber i en dag...skumt... KRAM

2009-04-13 @ 20:49:00
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback