Äntligen!

Äntligen lite bra nyheter! blev så glad att få höra att det börjar ljusna...klumpen i magen blev iaf lite mindre och nu håller jag alla tummar jag kan för att det ska fortsätta i den här riktningen!

jag är så galet trött...undrar om det kan va alla pollen som gör det...annars vet jag inte vad det är som spökar...skulle lätt kunna sova bort flera dagar känns det som... men som sagt... det är ju tur att man har en lång helg att se fram emot!
och speciellt nu eftersom Lars ska jobba till 00 på kvällarna... blir inget umgänge där... men men vad gör man inte... vi får iaf vara glada att vi har varsitt jobb att gå till!

men nu slipper jag iaf tänka på valborg...eftersom Lars kommer jobba så blir det en hemmakväll för mig och Lutt, vi får väl tända ett ljus eller nått...haha

nu gott folk ska Weronika sova...natt natt

Kommentarer
Postat av: Jessie

vad är det för bra nyheter?

2009-04-29 @ 18:40:22
URL: http://trepavift.blogg.se/
Postat av: Lars

ja det undrar jag med :)

2009-04-30 @ 02:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback