ååååhhh!

nu är jag fast i dimman för en stund igen... har precis kollat på DH, OTH och GG... nörderi på hög nivå...
efter varje slut beslutar jag mig för att det är just den serien som är den bästa... och samma sak varje gång, tragiskt!

Nu sitter jag och vänta på att mannen i mitt liv ska komma hem, borde komma när som helst faktist!

Är så otroligt sugen på apelsiner nu igen.. får mina ryck... men jag vill ha Jaffa apelsiner (inte drickan...) men de finns bara vid jul... men det är de som är godast, det finns inget som är en så stor besvikelse som när man är sugen på något och sen när man väl får det så är det en halvtaskig version av det...

Att klaga och vara bitter verkar ju vara det ända jag får ur mig ikväll så dags att lägga ner nu...

g´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback