Välkommen till världen!

Ett stort grattis till Susanne och Jörgen till Ebbas lillasyster Ellen!

Måste säga att jag är riktigt avundsjuk här hemma när jag tänker på att ni kan ligga och nosa på en liten nyfödd bäbis!
Sen blir man alltid så sentimental när man för hör att det har kommit ett nytt liv... man tänker på hur allt var och hur det kändes! Det är inte svårt att förstå varför många har fler än ett barn!

Idag har det inte hänt så mycket spännande... mamma kom ut till oss och vi åt lunch och tog en promenad... Lutt fick springa omkring lite i skogen och var hur lycklig som helst!

Nu är det snart helg och jag hoppas att vädret tillåter lite trädgårdsarbete, och självklart kanske en liten titt på lilla Ellen om vi har tur!

                                           

Kommentarer
Postat av: sophie

åh härligt med en ny bebis i vänkretsen =) Jag håller med dig, det är ju OSS vagnen ska passa, barnet syns ju knappt ändå när det ligger där i ;) Och som du säger, de finns inga pojk/flickfärger längre =) Ja, pedofilen är ju jätteläskigt, jag är glad att jag inte bor där!

2008-10-16 @ 21:28:55
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback