träning och olyckor...

idag har jag fått ett glädjade samtal från mitt arbete...kan bara säga att det känns otroligt mycket bättre att gå och jobba i november nu! helt underbart!

                                         
Jag och lutt tog bilen och åkte hem till farmor på eftermiddagen, hos farmor busade vi och åt god mat...efter maten hade muta (det hon får mumsa när vi äter) blivit en kladdig sörja...banan är ingen bra muta... så då fick vi fylla badkaret och inviga nya badleksakerna vi fick i present...så tråkigt... väl i badet så fick leksakerna inte sitta som de skulle för de skulle rivas ner... men den snabbis jag han testa dem så var de roliga...men hon växer nog i dem...haha...sjöstjärnan var tysligen rolig för den hade hon en hel konversation med...

Sen kastade jag över ansvaret på farmor och stack och tränade, idag körde vi kondition 10 minuter cykel och 10 minuter på steppen, låter kanske inte mycket men vi var helt slut...myrsteg...

Under tiden jag vr och tränade fick Lutt vara nakenfis hos farmor...det slutade med två små olyckor... av sort nr 2..hihi

sen var det hem och kasta lillan i säng och mig i duschen och nu sitter jag här igen...

Snart är det fredag och det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback