tänder eller förkylning?

Idag har jag besökt mitt jobb och fixat lite inför jobbstarten den 3:e november...det drar ihop sig!
det var skoj att man faktist kände igen några ansikten..fler än jag trodde!

sen var vi en sväng på stan och fikade på åhlens... det var mysigt!

efter det åkte vi till mormor och åt mat och lekte lite... skruttan har feber...hon hade nog det igår med men jag kunde inte kolla eftersom vi inte var hemma och väl hemma så sov ju skruttan!

Nu är ju bara frågan om det är tänder som spökar eller förkylning på g... det lär ju visa sig i morgon...
Bästa jag vilar upp mig, för om det är en febrig fröken att roa imorgon blir det en lååång dag!


Kommentarer
Postat av: Linda

boboh, stackars lilla tjej, inge bra o dra på sig feber, när tant Linda ska hälsa på! :D

Btw, så vet vi inte säkert hur allt ser ut, ringer er o Susanne på morgonen eller nåt, o kollat så att allt är under kontroll, Leah frisk o Susanne mår bra och orkar, typ! =)

ska bli kuuul! Kramar!!

2008-10-09 @ 03:14:05
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Jossa

du har blitt utmanad!

2008-10-09 @ 22:09:53
URL: http://prinsessanendastmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback