planera???

ja när man har små barn så är planering a och o... men det betyder ju absolut inte att allt år som man tänkt för det... här sitter jag färdig och väntar... leah var trött idag och gned sig i ögonen redan klockan 10, halv 11 frågade jag om hon ville sova och hon sprang till trappen såd et var bara att gå och lägga henne... men jag tänkte att det kan ju bli super eftersom vi har en "playdate" idag... men nu sitter jag här och klockan är 12...Leah har fortfarande pyamas på sig och har inte ätit lunch... men hon sover ju fortfarande... så vi får väl se hur det slutar... våran date ska häta stora tjejen på dagis klockan två så tiden rinner i väg... sen ska vi hjälpa farmor och farfar att hämta sina nya sängar så jag måste hämta Lars på jobbet kvart i tre... det är så tråkigt när man har planerat något och sen funkar det inte... men självklart ska Lutten få sova om hon behöver det... ja den som lever får se... ska iaf träna i kväll och sen är det tjejkväll med GG på schemat!

                                               

Kommentarer
Postat av: sophie

haha jaa, hon såg ganska så relaxad ut ;)

2008-10-29 @ 10:20:06
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

haha mm, de flesta tycker nog som du. Men inte jag, haha ;)

2008-10-29 @ 20:34:12
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback