Ny vagn...

Leah fick en ny vagn i går! En sulky, en lila svart brio sitty! så skönt att slipa lyfta i och ur den stora vagen! självklart kommer vi använda den med...den här vagen har ju inte fullt liggläge och är ju mindre...så några skogspromenader och speciellt i vinter kommer inte köras med sittyn!

                                      
                                                  
Det blev en lång dag för mig och Lutt igår med mycket spring i affärer... så idag hade jag tänkat att vi skulle hålla oss hemma, men nu när hon sitter på golvet och gapar så är jag inte så säker längre... ja ja vi får väl se...ska iaf träna i kväll!

Kommentarer
Postat av: sophie

hej =) ja de e så fint nu på hösten att fota barnen utomhus, tyvärr e de väldigt dålig kvalitet på mina bilder, de vore kul att låta en fotograf fota ute i lövhögarna =)

2008-10-14 @ 22:00:33
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: sophie

vilken fin vagn du har köpt förresten, svart och lila är min favoritfärg på briosittyn =)

2008-10-14 @ 22:02:13
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback