Nedräkning...6

                                       
Jaha då har man påbörjat den absolut sista veckan som mammaledig... känns mycket blandat. det ska bli underbart att jobba på många sätt, inte minst de extra kronorna man får i plånboken den 25:e... men samtidigt har jag inte förstått att snart kommer jag inte träffa min underbara dotter mer än 3 timmar om dagen, jag kommer ju missa massor! Jag är super glad att jag har Lars som vill vara hemma med sitt barn för tydligen vill inte alla det... men det är svårt att släppa den rollen man har haft från dag 1!
Samtidigt tror jag det bara kommer bli positivt på alla plan här hemma, så jag tar det för vad det är!
Jag ska försöka njuta av varje sekund och tänka på att det här precis som allt annat som har hänt under det här senaste året inte går att kontrollera, ny start och nya tag!
förhoppningsvis kommer jag komma hem på eftermiddagarna som en glad mamma som inte vill göra annat än leka och busa (för laga mat och sånt ingår väl i hushållssysslorna för den som är hemma ;)
Nu ska jag nog försöka sova, imorgon är en ny dag med nya saker att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback